
Er du pårørende til noen som mottar helsetjenester? Meld deg på konferanse 23. september
Er du pårørende til noen som mottar helsetjenester? Da vil vi invitere deg til Pårørendekonferansen onsdag 23. september. Meld deg på tidlig, for det er begrenset antall plasser!